ماساژ

ماساژ

ماساژ

ماساژ

ماساژ

  • ۰
  • ۰

رهایی از استرس و اضطراب

تسکین استرس یکی از فواید ماساژ ریلکسی بوده و از اجزای مهم سبک زندگی سالم است. یک جلسه ماساژ یک ساعته، می‌تواند استرس را با کاهش ضربان قلب و کاهش میزان انسولین و کلسترول بدن، کاهش دهد. ماساژ ریکلسی هم گردش خون را بهبود می‌بخشد و هم هم منجر به کاهش فشار خون و بهبود عملکرد بدن می‌شود. وقتی ماهیچه‌ها به آرامی کشیده می‌شوند، اسید لاکتیک از ماهیچه‌ها خارج می‌شود و به بهبود عملکرد سیستم لنفاوی کمک می‌کند. کاهش فشار خون ناشی از ماساژ می‌تواند خطر ابتلا به اضطراب، افسردگی و احساسات خصمانه، کنترل هورمون استرس و کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی، حمله قلبی یا نارسایی کلیه را کاهش دهد. استرس می‌تواند باعث درد عضلانی شود، اما ماساژ، عضلات را شل کرده و درد را کاهش می‌دهد. با استفاده از تکنیک‌های ویژه، ماساژدهنده می‌تواند تنش را از عضلات برداشته و انعطاف پذیری آن‌ها را افزایش دهد.

مهم‌ترین فواید ماساژ ریلکسی

ایجاد احساس جوانی

برخی افراد پس از یک جلسه، ماساژ ریکلسی تنها احساس آرامش نمی‌کنند، بلکه این احساس همراه با حس جوانی و شادابی است. این حس به دلیل ترشح دو هورمون دوپامین و سروتونین در طول ماساژ است. این دو هورمون مسئول شادی و احساس سلامتی کلی هستند. سمت راست بیشتر زمانی فعال است که افراد افسرده هستند و بخش چپ مغز اغلب زمانی فعال است که فرد خوشحال است. بر اساس مطالعات انجام شده، در طول ماساژ، فعالیت در بخش چپ مغز افزایش پیدا می‌کند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی