ماساژ

ماساژ

ماساژ

ماساژ

ماساژ

  • ۰
  • ۰

تقویت سیستم ایمنی

یکی دیگر از فواید ماساژ ریلکسی تقویت سیستم دفاعی بدن است. ماساژ می‌تواند سیستم ایمنی را با کاهش مقدار کورتیزول که به هورمون استرس مشهور است، افزایش دهد. این هورمون به سلول‌های دفاعی بدن که مسئول دفاع در مقابل باکتری‌ها و ویروس‌ها هستند، حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. ماساژ، کورتیزول را کاهش داده و به طبع، عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد. هورمون کورتیزول یک عامل افزایش وزن نیز می‌باشد پس از بین رفتن این هورمون، به کاهش وزن نیز کمک می‌کند.

مهم‌ترین فواید ماساژ ریلکسی

ماساژ یک معجره برای رسیدن به آرامش و سلامتی کلی بدن

ماساژ را می‌توان به عنوان یک معجزه و مکمل برای درمان بسیاری از مشکلات بدن و ایجاد آرامش مطرح کرد. به طوری که با انجام روزانه چند دقیقه ماساژ می‌توان بدنی سالم‌تر و روانی آرام‌تر داشت که لازمه‌ی رسیدن به هدف‌ها و آرزوها در زندگی هستند. با خرید یکی از انواع صندلی ماساژ که در مقاله بعدی به راهنمای جامع انتخاب صندلی ماساژور برقی خواهیم پرداخت، و استفاده از آن در طول روز برای دوری از فشارهای روانی، سلامتی، شادابی و سرحال بودن را به خودتان هدیه دهید.

صندلی‌های ماساژور میسرست



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی