ماساژ

ماساژ

ماساژ

ماساژ

ماساژ

  • ۰
  • ۰

در این قسمت سه مورد از بهترین روغنهایی که برای ماساژ دادن خوبست را به شما معرفی می کنیم. سعی کنید حتما از این روغن های ماساژ برای تقویت پوست و مو و همچنین درمان درد و بیماری ها استفاده کنید.

1. روغن بادام شیرین برای ماساژ دادن

روغن بادام شیرین برای چرب کردن و ماساژ دادن بدن بسیار عالیست. روغن بادام به سرعت جذب پوست می‌شود و التهاب و خشکی پوست را درمان می کند.  بهترین زمان برای به کار بردن این روغن برای موها نیم ساعت قبل از حمام کردن است. یاداوری میکنیم این روغن برای ماساژ سر و تقویت مو ها هم استفاده می شود.

2. روغن نارگیل برای ماساژ

روغن نارگیل برای ماساژ بدن بسیار مناسب است. از فواید روغن نارگیل میتوان به از بین بردن ترک‌ های پوستی و کاهش خشکی، برطرف کردن پینه‌ های دست‌ ها، آرنج، کف پا و قوزک، کاهش اثرات آفتاب سوختگی و …. اشاره کرد. اگر موقع خرید دیدید کمی سفت است باید آن را کمی گرم کنید.

3. روغن زیتون بهترین روغن برای ماساژ

یکی از بهترین روغن ها برای ماساژ دادن ، روغن زیتون است. ماساژ با روغن زیتون برای پاها و یا مچ دست و کمر عالیست و درد آن را تسکین می دهد. همچنین روغن زیتون برای درخشندگی و نرمی پوست، لایه برداری پوست و بهتر شدن وضعیت گردش خون در بدن مناسب است

اگر هنوز ماساژ رو تجربه نکردید حتما به لینک ماساژ مراجعه کنید

  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • ya sa

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی